PÉNZMOSÁS ELLENI KÜZEDELEM

1. A Faro Entertainment N.V. pénzmosás ellen bevezetett lépéseinek célja annak megakadályozása, hogy a Vállalat pénzmosási tevékenységben vegyen részt vagy pénzmosási rendszerben legyen érintett. Célja továbbá minden incidens – így például a gyanús tranzakciók – felderítése és jelentése az illetékes hatóságoknak a vonatkozó, pénzmosás elleni szabályozással összhangban; a Vállalat birtokában lévő minden olyan lényeges információ megőrzése, amelyet a gyanús tevékenységeket vizsgáló illetékes hatóságok kérhetnek; valamint szükség esetén a nevezett hatóságokkal való együttműködés.

2. A Vállalat a következő lépéseket vezeti be pénzmosás elleni politikája jegyében:

  • Az „ismerd az ügyfeledet” elv betartása;
  • A játékos kockázati mutatóinak, valamint a fizetési kockázati mutatóknak a nyomon követése és értékelése;
  • Kockázatcsökkentés a megfelelő kifizetési politika alkalmazása révén;
  • Pénzmosás elleni biztos kinevezése;
  • Annak biztosítása, hogy a munkavállalók tisztában legyenek a kockázatokkal, az eljárásokkal és a pénzmosás elleni jelentéstételi kötelezettségeikkel;
  • Időszakos helyzetértékelés, valamint szükség szerint az irányelvek kiigazítása annak biztosítása érdekében, hogy azok mindenkor megfelelőek legyenek. Az értékeléseket körültekintően kell végezni, és a körülmények változásainak függvényében (így például új termékek vagy technológia bevezetése, az ügyfelek számára biztosított új fizetési módok bevezetése, ügyfelek demográfiai vagy egyéb adataiban bekövetkező változás esetén) szükség szerint, de legalább évente felül kell őket vizsgálni. A pénzmosás elleni biztos felelősséggel tartozik a pénzmosás elleni irányelvek és eljárások betartásának nyomon követéséért, fejlesztéséért és irányításáért, valamint annak Vállalaton belüli kommunikálásáért.

3. Ahhoz, hogy a leendő játékos hozzáférhessen a játékhoz, a Faro Entertainment N.V. megköveteli a honlapon található regisztrációs űrlap valamennyi kötelező adatának kitöltését, különös tekintettel az alábbiakra: keresztnév és vezetéknév, lakcím és elérhetőségek, érvényes e-mail-cím, útlevélszám, releváns fizetési információk (beleértve a hitelkártya számát és lejárati dátumát), amely adatok valóságnak való megfelelőségét az ügyfél szavatolja. A Faro Entertainment N.V. fenntartja a jogot a fiók megszüntetésére amennyiben bármely adat hamisnak vagy félrevezetőnek bizonyul a Vállalat által alkalmazott ellenőrzési mechanizmusok során. A kifizetésekhez a felhasználó köteles feltölteni az útlevelét és egy közüzemi számlát; a kifizetés ezen dokumentumok felülvizsgálata és jóváhagyása után történik meg.

4. Csapatunk felülvizsgálja az ügyfél adatait, hogy biztosítsa azok pontosságát, és bizonyos esetekben kérheti a lakcím és a személyazonosság további okmányokkal való igazolását, különösen akkor, ha az ügyfél aktív felhasználóvá válik. Egyes ügyfelek magasabb kockázatú ügyfélként automatikusan kiemelésre kerülnek, és alapértelmezés szerint nem fizethetnek be automatikusan pénzt. Ezen ügyfelek különböző paraméterek (többek között, de nem kizárólagosan a lakóhely szerinti ország, a hitelkártyát kibocsátó ország, az IP-logok, valamint egy meghatározott időszakon belüli tranzakciók száma stb.) alapján magasabb kockázati kategóriába vannak sorolva.

5. A felhasználók nem rendelkezhetnek egynél több felhasználói fiókkal. Amennyiben egy felhasználó több felhasználói fiók létrehozására tesz kísérletet, a kaszinó vezetőségének döntése alapján a felhasználó által létrehozni próbált minden fiók zárolásra vagy megszüntetésre kerül, és minden, a zárolt vagy megszüntetett fiókról származó fogadás és/vagy nyeremény érvénytelenítésre kerül.

6. A felhasználónak minden kötelező adatot meg kell adnia a regisztrációs űrlapon, különös tekintettel a következőkre: személyazonosság, lakcím és elérhetőség – ideértve az érvényes e-mail-címet –, lakóhely, telefonszám, születési dátum és releváns fizetési adatok; valamint szavatolnia kell, hogy a megadott adatok a valóságnak megfelelnek.